Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Είμαστε πάντα στην διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση ή πληροφορία.
Επιλέξτε από τους παρακάτω τρόπους επικοινωνίας εκείνον που σας εξυπηρετεί περισσότερο.
Διεύθυνση:
Τηλέφωνο:
Email:
Facebook: e-stigmes.gr
Instagram: e-stigmesgr
Τα προϊόντα του ηλεκτρονικού καταστήματος υπάρχουν και στο φυσικό κατάστημα;
Το φυσικό μας κατάστημα διαθέτει μεγάλη ποικιλία προϊόντων βάπτισης και γάμου, όμως δεν μπορεί να προσφέρει το σύνολο των προϊόντων του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Αν επιθυμείτε να παραλάβετε κάποιο συγκεκριμένο προϊόν από το φυσικό μας κατάστημα προτείνουμε να επιβεβαιώσετε πρώτα την διαθεσιμότητα του. Εναλλακτικά μπορείτε να το παραγγείλετε ηλεκτρονικά ή μέσω τηλεφώνου επιλέγοντας παραλαβή από το κατάστημα.
Ψάχνω ένα προϊόν που δεν υπάρχει στο site σας. Υπάρχει δυνατότητα να το προμηθευτώ από εσάς;
Διαθέτουμε πολύ μεγάλη ποικιλία προϊόντων και κάποια από αυτά ενδεχομένως δεν υπάρχουν στην ιστοσελίδα μας. Ρωτήστε μας για οτιδήποτε ψάχνετε και ακόμα και αν δεν το έχουμε ίσως μπορούμε να το παραγγείλουμε για σας.
Έκανα την παραγγελία μου ηλεκτρονικά, αλλά δεν είχα κάποιο νέο. Τι μπορώ να κάνω;
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε e-mail επιβεβαίωσης. Σε περίπτωση που δεν λάβετε μέσα σε 24 ώρες το e-mail, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο ή τηλεφωνικά στο . Αν έχετε δημιουργήσει λογαριασμό, μπορείτε να ελέγχετε και να παρακολουθείτε ανά πάσα στιγμή το ιστορικό των παραγγελιών σας επιλέγοντας “Παραγγελίες”.
Ποιοί τρόποι πληρωμής υπάρχουν;
Πληρωμή με κάρτες
- Μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners, Discover.
- Με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass.
Αντικαταβολή
Σας δίνετε η δυνατότητα να πληρώσετε με μετρητά στον εκπρόσωπο της εταιρείας Courier που συνεργάζεται η ιστοσελίδα μας e-stigmes.gr την στιγμή που σας παραδίδει το προϊόν της αγοράς σας με κόστος 2€.
Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας online, θα πρέπει να καταθέσετε το συνολικό ποσό στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών. Μπορείτε να κάνετε την κατάθεση στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό.
- Τράπεζα: EUROBANK
- IBAN: GR3202602930000300200901501
- Αριθμός Λογαριασμού: 00260293300200901501
- Όνομα δικαιούχου: Κατσαρός Θεόδωρος
- Τράπεζα: ΕΘΝΙΚΗ
- IBAN: GR6701103500000035000446951
- Αριθμός Λογαριασμού:35000446951
- Όνομα δικαιούχου: Κατσαρός Θεόδωρος
- Τράπεζα: ALPHA BANK
- IBAN: GR2801402300230002340019283
- Όνομα δικαιούχου: Κατσαρός Θεόδωρος
- Τράπεζα: ΠΕΙΡΑΙΩΣ
- IBAN: GR3001716100006610105647462
- Όνομα δικαιούχου: Κατσαρός Θεόδωρος
Για δική σας διευκόλυνση, αν επιθυμείτε, μπορείτε να μας αποστείλετε το αποδεικτικό πληρωμής με email και να ενημερώσετε τηλεφωνικά για την πληρωμή σας στο τηλέφωνο 2268300513.
H αποστολή της παραγγελίας θα ξεκινήσει μόλις επιβεβαιωθεί η πληρωμή σας στο λογαριασμό μας.
Πότε θα παραλάβω το προϊόν που παρήγγειλα;
Η αποστολή των προϊόντων γίνεται με τους παρακάτω τρόπους:
1. Παραλαβή από το κατάστημά μας.
Μπορείτε να παραλάβετε την αγορά σας, με την επίδειξη της αστυνομική σας ταυτότητας, από το κατάστημά μας στην Αλίαρτο χωρίς έξοδα αποστολής.
2. Αποστολή με Courier.
Με αντικαταβολή σας δίνετε η δυνατότητα να πληρώσετε με μετρητά στον εκπρόσωπο της εταιρείας Courier που συνεργάζεται η ιστοσελίδα μας e-stigmes.gr την στιγμή που σας παραδίδει το προϊόν της αγοράς σας με κόστος 2€.
Τα έξοδα αποστολής ανέρχονται στο κόστος των 4€.
Για παραγγελίες άνω των 100€, τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ.
Τα προϊόντα με μεγάλο όγκο έχουν διαφορά στα έξοδα αποστολής, για περαιτέρω επεξήγηση παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο 2268300513
Οι παραγγελίες που αποστέλλονται με courier χρειάζονται 3-5 ημέρες για να τις παραλάβετε.
Σας υπενθυμίζουμε οι παραπάνω χρόνοι μπορεί να αλλάξουν λόγω απρόοπτων συνθηκών (καιρικές συνθήκες, απεργίες κ.τ.λ) και ουδεμία ευθύνη φέρει για αυτό το e-stigmes.gr.
Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε στο 2268300513 ή με e-mail στο info@e-stigmes.gr.
Μπορώ να έχω περισσότερες πληροφορίες για ένα προϊόν που με ενδιαφέρει;
Το περιεχόμενο του e-stigmes.gr εμπλουτίζεται με απώτερο σκοπό την σωστή επιλογή του προϊόντος που ταιριάζει σε κάθε επισκέπτη του. Προσθέτοντας λεπτομερή τεχνικά χαρακτηριστικά και πολλαπλές φωτογραφίες, προσπαθούμε να υπερκεράσουμε την έλλειψη φυσικής επαφής με το αντικείμενο. Εάν παρ’ όλα αυτά θα χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες για κάποιο προϊόν, καλέστε μας στο ή να επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο
Πως μπορώ να ενημερώνομαι για νέα προϊόντα ;
Δείτε όλες τις νέες αφίξεις προϊόντων στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα (rustyhook.gr), στην ενότητα “ΝΕΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ”. Εναλλακτικά μπορείτε να εγγραφείτε στο Newsletter μας, συμπληρώνοντας το e-mail σας στη σχετική ένδειξη που βρίσκεται πάνω δεξιά στην οθόνη σας.
Πως μπορώ να ενημερώνομαι για προϊόντα σε προσφορά;
Δείτε όλες τις τρέχουσες προσφορές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα (e-stigmes.gr), στην ενότητα “ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ”. Εναλλακτικά μπορείτε να εγγραφείτε στο Newsletter μας, συμπληρώνοντας το e-mail σας στη σχετική ένδειξη που βρίσκεται πάνω δεξιά στην οθόνη σας.
Τι είναι η ενότητα “Αγαπημένα”;
Στην ενότητα “Αγαπημένα” μπορείτε να προσθέσετε προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε ή αγοράζετε συχνά. Προσθέτοντας προϊόντα στα Αγαπημένα, τα αποθηκεύετε ώστε να έχετε άμεση πρόσβαση σε αυτά την επόμενη φορά που θα συνδεθείτε στο λογαριασμό σας. Μέσω της λίστας μπορείτε, γρήγορα και εύκολα, να μεταφέρετε τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει στο καλάθι σας, με ένα κλικ στο κουμπί “Προσθήκη στο Καλάθι“. Τέλος, για να αφαιρέσετε ένα προϊόν από τα Αγαπημένα, κάνετε κλικ στο κουμπί “Αφαίρεση“.
Είναι απαραίτητο να δημιουργήσω λογαριασμό, για να κάνω τις αγορές μου;
Όχι. Μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας ως απλός επισκέπτης του e-stigmes.gr.
Παρ’ όλα αυτά, εάν δημιουργήσετε ένα λογαριασμό θα έχετε τα εξής προνόμια:
> Eιδικές εκπτώσεις και προσφορές μόνο για τους χρήστες
> Πλήρη παρακολούθηση – ιστορικό των παραγγελιών σας
> Αποφυγή της πληκτρολόγησης των στοιχείων σας κάθε φορά που ψωνίζετε από εμάς
> Διαχείριση του λογαριασμού σας
Τι σημαίνει Group Sales;
Εάν είστε μέλη κάποιου συλλόγου, forum, κοινότητας κτλ, τότε μπορείτε να διεκδικήσετε σημαντικά μειωμένες τιμές σε σχέση με εκείνες του e-shop μας. Όσοι περισσότεροι είναι οι αγοραστές για ένα συγκεκριμένο προϊόν, τόσο μεγαλύτερη έκπτωση μπορούν να διεκδικήσουν. Επιλέξτε το προϊόν που θέλετε από την συλλογή μας και εκφράστε σε εμάς το ενδιαφέρον σας τηλεφωνικά στο 2221039334 ή μέσω email στο . Μην ξεχνάτε, ότι η έκπτωση αυξάνει με των αριθμό των πιθανών αγοραστών. Δεν υπάρχουν προκαθορισμένα ποσοστά έκπτωσης για τα προϊόντα που τυχόν σας ενδιαφέρουν. Η έκπτωση θα διαπραγματεύεται κατά περίσταση – δηλαδή κατά προϊόν και αριθμό ενδιαφερόμενων.
Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Μπορείτε να επιστρέψετε ένα είδος που δεν σας εξυπηρετεί ή δεν σας αρέσει μέσα σε 15 ημέρες από την ημερομηνία πράλαβής του. Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να είναι στην άριστη κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε και να περιλαμβάνεται στην αρχική του συσκευασία με την απόδειξη αγοράς και όλα τα τυχόν έντυπα που το συνοδεύουν. Εφ’ όσον το προϊόν ελεγχθεί και βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, προχωρούμε στην επιστροφή του προϊόντος. Σε αντίθετη περίπτωση, δεν θα γίνει δεκτή η επιστροφή. Είναι απαραίτητο να επικοινωνήστε μαζί μας πριν την αποστολή ενός αντικειμένου για να μας ενημερώσετε. Στο δέμα επιστροφής θα πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνεται το ονοματεπώνυμό και το τηλέφωνό σας ώστε να είναι εφικτή η περαιτέρω σχετική επικοινωνία μας. Σε περίπτωση επιστροφής ενός αντικειμένου, το ποσό της αξίας του χωρίς τα έξοδα αποστολής και επιστροφής θα κατατεθεί στον λογαριασμό σας ή στην κάρτα πληρωμής σας, κατόπιν συνεννόησης.
Τι να κάνω με ένα ελαττωματικό προϊόν που έχω αγοράσει από εσάς;
Επικοινωνήστε μαζί μας στο ή στο αμέσως μόλις ανακαλύψετε το πρόβλημα και ακολουθήστε τις οδηγίες μας για την επιστροφή του προϊόντος μαζί με το αντίγραφο του παραστατικού αγοράς. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς. Η τελική απόφαση για την κατάσταση, επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος είναι δική μας.
Τι εγγύηση δίνετε για τα προϊόντα που διαθέτετε;
Όλα τα προϊόντα που αγοράζετε από εμάς έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας διάρκειας ενός έτους, εκτός εάν ο κατασκευαστής ή η αντιπροσωπεία του στην Ελλάδα έχουν διαφορετική πολιτική. Για την ισχύ της εγγύησης, είναι απαραίτητο το παραστατικό αγοράς.
Η εγγύηση δεν καλύπτει:
α. όλα τα αναλώσιμα υλικά που είτε πωλούνται μεμονωμένα είτε είναι τμήμα ενός προϊόντος (π.χ. το λουράκι μίας μάσκας, η βέργα ενός όπλου ή το τζάμι μιας λάμπας)
β. τα προϊόντα τα οποία χρησιμοποιούνται για διαφορετική χρήση από αυτή που έχει προβλέψει ο κατασκευαστής
γ. τα προϊόντα στα οποία έχει γίνει κακή χρήση, μεταφορά ή αποθήκευση. Διαβάζετε πάντα τις οδηγίες χρήσης.